Min barndom (Roger Aune)

I dette innlegget skal jeg skrie litt om barndommen min.

Jeg ble født i en sportsfamilie, Pappa som verdensmester i håndbak, Mamma som skiløper, Min storebror som kickbokser og min storesøster som bokser.

Jeg var den minste i familien, men nå er jeg den største. Når jeg var 3 år, viste jeg stor interesse for trening, jeg klarte 20 pullups, og 35 armhevninger lett.

Jeg fikk ikke gå i noen barnehager fordi jeg banket de andre barna, da måtte jeg være på frisk3 når foreldrene mine var på jobb, Dette ga meg muligheten til å trene mer. jeg var 9 år når jeg klarte 30kg i benkpress.

Når jeg begynnte på ungdomskolen var jeg veldig gla. Jeg hadde mått gådd på privatskole frem til da. Jeg var hos psykolog slik at jeg ikke skulle banke andre barn. Dette er vell her historien slutter.



 

Krea-Bolic - Kosttilskudd

Hei våre spreke bodybuildere :)

Nå har jeg testet produktet Krea-Bolic (270 kapsler). Krea-Bolic tripple action kreatin. Et ekstremt effektivt kosttilskudd som får blodårene dine til å eksplodere! Det anbefales 1 porsjon (6 kapsler) når du står opp på dager du ikke trener, og 2 porsjoner på treningsdager for ekstra intensitet (1 porsjon når du står opp, og 1 posjon før du trener). Veldig viktig å få i seg minimum 2liter vann om dagen når du benytter deg av Krea-Bolic. 

 

Min erfaring:

Altså jeg startet dagen med 3 porsjoner, for 1 porsjon er for pyser. Skal du virkelig få en effektiv treningsøkt må du tøye grensene. Før jeg skulle ned på treningssenteret å ha bicepday, tok jeg 3 nye porsjoner Krea-bolic. Jeg følte med veldig gira, og var klar for å løfte tungt. Allerede etter 2 sets med bicepscurl, føltes det bokstavelig talt ut som om at blodårene skulle sprekke. Det skulle bare ett lite papirkutt til, så var jeg ferdig...

Etter langvarig bruk observerte jeg enorm muskelvekst. Jeg vil anbefale dette produktet til deg som er klar for å ta treningen til ett nytt nivå, for å bli større, og løfte tyngre. Her ser dere resultatet jeg fikk etter 2 uker med Krea-Bolic.

(Jørgen)

 

 

the Weightlifter

the Weightlifter

VÅRT KOSTHOLD. (:

Hei våre spreke råtasser! Dere lurer vell på hvordan vi klarer å få så store muskler og synelige abs?

Jo, det er ikke bare protein shake nei... Faktisk er det mesteparten av maten vi spiser. Visste du at kostholdet er hemmeligheten får en god treningsøkt, så her hjelper det ikke bare med kreatin; faktisk er kostholdet hele 70% av treningen!!

Vi liker å starte dagen med å steke 6 egg og en 406g biff hver.(:  

Til skolemat har vi vårt eget pålegg som er en blanding av Kaviar, Makrell i tomat og Leverpostei, dette har vi på ca 20 grove protein-brødskiver hver. 

Når vi kommer hjem, er vi sultne. Da passer det godt med en brokkoli og et kålhode hver.

Så er det tid for middag; Da løper vi opp til Landbruksskolen i Marka, og tar oss en tur inn i fjøsen og finner oss litt ferskt bacon. Grisen slakter vi med nevene uten å nøle. Når vi er ferdig, løper vi ned til byen med hver sin gris under armen. 

Når grisene er spist opp, er det tid for dessert. Vi liker å lage oss en bøtte med 2kg banan med 1,5L protein-vaniljesaus hver.

Når det begynner å nærme natt (klokka 16:00) må vi ha kveldsmat. Da lager vi oss to brødskiver med peanut smør.

(Roger)

VIDUNDERLIG MANDAGSTUR!

Da vekkerklokken ringte 3:25 på morgenen, følte vi for å ta oss en liten mandagstur.

'Vi startet morgenen med havregryn og konsentrert koffein, og etter det bar det rett til Øyfjellet. 

Vi skulle til å gå over en bru over en elv, menn vi fant ut at vi kunne ta oss en liten svømmetur. Så vi svømte over elva, fordi bru er for pyser. Nå var vi klare for å sprinte opp.

Vi løp rolig der det ikke var bratt, slik at vi kunne løpe fort der det var bratt. når vi kom til toppen la vi merke til at vi hadde gått feil.

Menn oss morgenfugler blir ikke noe sint av dette. Vi tok litt knebøy, også bar det rett ned igjen. Når vi kom ned gikk vi til den rette plassen vi egentlig skulle gå opp. Da var det full spurt, fordi vi hadde allerede brukt en halvtime!

Etter 10 min nådde vi toppen, da var vi litt andpusten, så vi satt oss ned i 2 min før vi sprang tilbake. Da var det viktig å få i seg litt protein shake!

image tagged in gifs | made w/ Imgflip images-to-gif maker

(Jørgen Vikdal)

PROTEIN SHAKE 101

protein shake 101

Velkommen til vår blogg! :)

Hei å hå våre spreke råtasser. Vi skal ta dere med på en lang joggetur gjennom fitness livet. I denne bloggen skal vi lære dere hvordan å bygge syke muskler, lage protein drikk, og kanskje ha noen konkurranser med spennende premier :) 

 

 

 

 

Les mer i arkivet » Mars 2017
hits